Myself .. ^_^"

My name Rafeah ..,,
nice to meet you~ watch my blog ! post a comment or chat box ,,
and follow if you like my blog ...

Tuesday, October 1, 2013

kau sahabatku kau teman sejati :') (AQILAH NADZIRAH BT AMALI 13/12/97-19/8/13)


my BFF aqilah dah meninggal 3 bulan lepas....
sedih sangat..sebab dia selalu ada if i ada prob...
now dia dah tak ada...i rasa sunyi sangat...


me wif aqilah a.k.a wheelcha girl

she very special...strong,hardworking,sweet,very kind.But i tau yang Allah lebih sayang kan dia..terima la ketentuan yang dah ditulis....but i really2 miss her so much...T_T...

last pict yg dia ambil wif me :') be4 dia masuk hospital..

to you qillah..seriously i kata yang i rindu nak main tarik-tarik tudung...buli u(haha)..text wif u...gossiping...and everything dat we always do.. rest in peace my true friend..bye2..miss u sooo muchhh :D


No comments:

Post a Comment